domingo, 14 de octubre de 2012

Pràctica programa GIMP 09.10.2012

Aquesta setmana a la pràctica de l'assignatura hem conegut el programa GIMP, un editor gràfic que permet retocar fotografies i composar imatges vectorials o de mapa de bits. És un programa gratuit molt similar al Photoshop. A continuació vos deix un enllaç de la pàgina oficial del programa.


Per començar a utilitzar el programa ens hem fet una fotografia amb el programa photo booth i em començat a editar-la. Seguint els passos de la professora hem anat editant la nostra fotografia i veient, així, algunes de les possibilitats que ens oferia aquest programa. Hem fet la imatge més petita, hem bordejat la imatge amb un cercle, hem canviat el color de fons, la inclinació, etc.

M'ha agradat bastant aquest programa, ja que he vist que tenia bastants possibilitats d'edició, però a la vegada m'ha resultat un poc dificultós i he tingut problemes a l'hora de seguir la classe, ja que crec que el ritme era un poc accelerat, però m'he baixat el programa i estic aprenent a poc a poc probant l'editor. 

M'ha agradat molt el fet d'haver treballat amb aquest programa, ja que això m'ha permès conèixer-lo. Abans només coneixia el photoshop i s'ha de pagar per adquirir-lo, així que crec que el programa gimp és molt similar i puc gaudir també dels seus avantatges i de manera gratuita.






No hay comentarios:

Publicar un comentario