viernes, 19 de octubre de 2012

Pràctica programa GIMP (II) 16.10.2012



Hola a tots!!

Aquesta setmana hem continuat amb la pràctica del programa GIMP que vos vaig presentar la setmana passada. Aquesta vegada la mestra ens ha donat una carpeta amb diferents imatges (una dona, un sol, un paisatge, una nota musical...) i el que hem fet ha estat agafar la imatge del paisatge com a fons i hem anat afegint les altres imatges com a capes noves. També hem afegit test i una imatge senzilla feta en el mateix programa (la flor que surt al costat del meu nom).

Tot això ens ha permès aprendre noves possibilitats d'aquest programa i també assajar les que ja havíem après l'altre dia.

La veritat és que aquesta pràctica m'ha anat millor que la de la setmana passada, però encara em queda bastant per aprendre i per assajar. M'he adonat que les coses que havíem aprés la setmana passada ja les vaig dominant i que, per tant, vaig aprenent poc a poc. A més, de cada vegada que anam aprenent més coses em va agradant més el programa, ja que vaig coneguent totes les possibilitats que té i també com dur-les a terme.

Fins la setmana que ve!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario