domingo, 4 de noviembre de 2012

Pràctica AUDACITY (II) 30.10.2012

Hola!!

El dimecres passat vàrem fer la segona pràctica d'audio amb el programa Audacity. La setmana anterior la mestra ens va demanar que duguéssim una cançó i un conte i el que havíem de fer aquest dimecres era introduir el conte en el programa mitjançant una gravació de veu i afegir la melodia de fons.

Doncs bé, he duit una cançó a través del hotmail i el conte l'he agafat a través d'internet. Després he començat a fer feina. La veritat és que pensaba que la mestra ens explicaria com ho havíem de fer, però ha explicat el que havíem de fer sense donar pautes definides. Així encara he estat capaç de realitzar la feina de manera autònoma. 

Al principi he cercat un renou a Youtube per afegir-lo també al conte. L'he convertit a mp3 a través d'aquesta pàgina:


Després he començat a gravar la meva veu contant el conte, però m'ha resultat realment estresant, ja que hi havia molt de renou a l'aula. Ho he hagut de repetir vàries vegades i la veritat és que no m'ha agradat del tot el resultat. Després he afegit la música de fons i he posat el renou d'unes petjades al final del conte.

M'hagués agradat haver pogut tenir la oportunitat d'anar un altre dia a l'aula, sense que hi hagués hagut ningú més, per poder fer la meva feina bé, perquè aquesta activitat m'ha resultat molt motivadora i em feia bastant il·lusió i no estic molt satisfeta amb el resultat.

Finalment, voldria afegir que m'ha resultat molt interessant i motivadora aquesta activitat i que pot ser molt útil a educació per exemple per fer presentacions. 

Bona nit!


No hay comentarios:

Publicar un comentario